Thursday, April 26, 2007

PAGINĂ DE JURNAL...


20.aprilie.2007

Astăzi,alături de colegele mele de clasă,am hotărât să merg la " TÂRGUL NAŢIONAL DE CARTE,LIBREX 2007 " care , anul acesta, s-a desfăşurat în incinta Palatului Culturii, o expoziţie la care au participat numeroase edituri din toată ţara , ce şi-au afişat care mai de care fabuloasele cărţi ,şi numeroase persoane interesate de acestea.Oferta organizatorilor a cuprins titluri deja consacrate,dar şi noutăţi din diferite domenii precum istoria, psihologia, filozofia, geografia, dreptul, economia şi limbile străine.Au fost disponibile şi volumele de "PAGINI ALESE" publicate recent în colecţia "CARTE PENTRU ŞCOALĂ "( Mihai Eminescu, Vasile Alecsandri, Ioan Slavici, Ion Creangă, Ion Luca Caragiale) , un fapt remarcabil...
Pe durata târgului, cărţile au putut fi achiziţionate cu o reducere de 25%, însă nesemnificativă pentru unii , căci nu toţi vizitatorii au putut cumpăra exemplarele dorite.Mi-a făcut o mare plăcere însă să merg la acest târg, unde am răsfoit cu atâta entuziasm cărţile , dar am avut şi o oarecare părere de rău , căci , preţurile de cumpărare m-au împiedicat să pot procura şi eu una dintre cărţile răsfoite, pe care mi-aş fi dorit să o am în biblioteca mea cu titlul:" Vulturul Însângerat " scrisă de Craig Russell, o carte prezentă pe rafturile editurii RAO.Însă nu-mi pierd speranţa şi voi face tot posibilul pentru a o obţine , şi imi promit că voi merge şi la celelalte târguri care vor avea loc...căci...într-adevăr mi-a făcut o mare plăcere să fac parte din acea mulţime prezentă , ce străbătea fiecare culoar pentru a reuşi să participe la prezentările de carte ce aveau loc...
Aştept cu nerăbdare acea zi...

No comments: